Korzyści z torby reklamowej

Korzyści z torby reklamowej

Każda firma bez względu na swoją wielkość, zmuszona jest we współczesnej rywalizacji ekonomicznej do reklamowania swoich usług. Jest wiele narzędzi, które ułatwiają reklamę i czynią ją bardziej skuteczną. Jednym z nich jest torba reklamowa.

Zysk w stosunku do ceny

Torba reklamowa ma tę niezwykłą zaletę, że jest bardzo tania. Jej wyprodukowanie generuje mniejszy koszt niż na przykład wynajęcie samochodu, który ma przyczepiony baner o danej treści, czy też wynajęcie dużej powierzchni reklamowej. Nawet wyprodukowanie tysięcy toreb i rozdanie ich nie jest tak kosztowne, jak inne narzędzia reklamowe. Torba reklamowa może być w tym aspekcie porównana do ulotek. Ma jednak nad nimi dwie przewagi.

W odróżnieniu od ulotek torba jest odbiorcom potrzebna. Służy do przenoszenia zakupów czy przechowywania rzeczy. Jeśli jest wykonana solidnie, to większość z obdarowanych ją po prostu zatrzyma. Ulotka nie służy w sensie praktycznym do niczego. Drugą przewagą jest koszt. Torba „rozprowadza” się w pewnym sensie sama. Osobie rozdającej ulotki trzeba natomiast zapłacić.

Zasięg

O skuteczności danego narzędzia reklamowego decyduję zasięg. Idealna reklama to bowiem taka, która dociera do wszystkich konsumentów. Jest to oczywiście niemożliwe, ale torba reklamowa pod tym względem ma bardzo dobre wyniki. Rozdawana w jednym miejscu jest bowiem w stanie zawędrować bardzo daleko, wykorzystując de facto obdarowanego klienta jako żywy i poruszający się nośnik reklamowy.

Ten w jednym przypadku zaniesie torbę do domu i wyrzuci, ale w większości zdarzeń będzie ją wielokrotnie wykorzystywał do noszenia zakupów, a tym samym będzie propagował nasze logo i samą firmę.