Jak stworzyć dobrą torbę reklamową

Jak stworzyć dobrą torbę reklamową

Dobra torba reklamowa może stać się bardzo przydatnym narzędziem do reklamowania logo naszej firmy. Musi jednak spełniać kilka podstawowych warunków.

Tania i solidna

Torba reklamowa, jeśli ma spełniać swoją funkcję musi przede wszystkim być solidna. Istotą tego typu reklamy jest przemieszczanie się wraz z niosącym torbę po mieście i tym samym docieranie do jak największej ilości potencjalnych odbiorców. Klient jest w tym elemencie żywym i poruszającym się nośnikiem reklamy. Aby ten warunek został spełniony, torba powinna być na tyle solidnie wykonana, że osobie, która ją otrzymała, po prostu nie opłaca się jej wyrzucać po pierwszym użyciu.

Wbrew powszechnej opinii, stworzenie takiej torby nie podraża znacząco kosztu jej wykonania. Użycie lepszych materiałów jest oczywiście bardziej kosztowne, ale w kontekście dużej ilości zamówienia, nie jest to suma, która powodowałaby nieopłacalność całości inwestycji. Po drugie torba musi być tania. Najlepiej, gdyby klient otrzymywał ją za darmo, ale jednocześnie ze świadomością, że został w ten sposób wyróżniony.

Torba musi być duża

Torba reklamowa powinna być na tyle duża, aby klient mógł w nią zapakować średniej wielkości zakupy. Jeżeli będzie zbyt mała, to logo, które umieścimy na boku torby, nie będzie dostatecznie dobrze widoczne i torba nie spełni swojego podstawowego zadania. Jeżeli zaś będzie zbyt duża, to przestanie być funkcjonalna.

Zbyt wielka torba może posłużyć do pakowania rzeczy podczas przeprowadzki, ale w przypadku zakupów jest zupełnie nieprzydatna.